Rádi bychom Vás pozvali na otevřený workshop/trenink:
Termín |
6. března 2013 – středa
|
Program |
Jaké jsou ty správné cenové otázky, které umožní prodávat na první prohlídce |
Přednášející |
Ing. Tomáš Svoboda |
Bližší informace k semináři:
- Jaká je ta správná otázka na prodávající, abychom se dozvěděli jejich limitní cenu, za kterou jsou ochotni prodat (jen pro jistotu – otázka: „Za jakou nejnižší cenu jste ochoten prodat?“ – není ta správná otázka)
- Jaká je ta správná otázka na potenciální kupující ještě před prohlídkou
- Jaká je ta správná cenová otázka na (po) prohlídce
- Jak správně používat písemný návrh a protinávrh ceny
- Jaká je výhoda role prostředníka, jak ji maximálně využít ve prospěch klienta
Cílem workshopu/tréninku je vyměnit si zkušenosti a hned natrénovat cenové otázky, které nám pomohou přimět kupujícího okamžitě/co nejdříve k rozhodnutí koupit nemovitost, kteréžto rozhodnutí by podle našeho nejlepšího vědomí a svědomí bylo v nejlepším zájmu klienta a klient by to rozhodnutí učinit měl a mohl. Jde o překonání tendence člověka odkládat důležitá rozhodnutí kvůli strachu z chybného rozhodnutí, …
Samozřejmě že pro efektivní prodej je důležitá argumentace, zvládání námitek, rozlišování námitek a záminek, kreativita při řešení ptákovin… vedení prohlídky… atd. – to je celé široké umění prodeje a spousta dalších tréninků. Tento je zaměřen velmi úzce na cenu a základní cenové vyjednávání…
Pro koho je určen: každého makléře, který chce lépe pomoci svým klientům při rozhodování, který se chce pohodlněji cítit v závěrečných fázích obchodu a při cenovém vyjednávání, který se chce zbavit rozpaků a obav z přílišného agresivního nátlaku na klienta a přitom chce rychleji prodávat.
Místo konání: Blatného 3, Brno.
Termín a čas: 6. března 2013 od 9:00 do 12:00.
A jak to dopadlo?
Cca 40 zájemců zejména z řad brněnských makléřů jak samostatných, tak i z realitních kanceláří si vyzkoušelo a natrénovalo několik otázek, které mají za cíl klientům pomoci při prodeji či nákupu nemovitostí. Také jsme diskutovali o tom, jak a kam zaznamenávat informace o klientech, jak si udržovat jednoduchou databázi, jak s ní pracovat. Pokud chcete vyzkoušet velmi kvalitní databázový systém nejen pro makléře, navštivte stránky marketingového systému Business Booster, který sami velmi účinně používáme.