Inzerát nestačí aneb jak přilákat co nejvíce zájemců

Doba jde dopředu. Dříve stačilo mít tři řádky v novinách, pak se rozmohla internetová inzerce. Ta je sice stále nosným, ale už ne jediným  marketingovým kanálem. 

Videoprohlídky

Videa už nejsou úplně horkou novinkou, ale i tak patří stále v inzerci mezi výjimky. A přitom inzeráty s video-prohlídkami mají daleko větší počty zobrazení než ty, u kterých jsou pouze fotky.

Podívejte se jak vypadají prezentace nemovitostí našich makléřů

Sociální sítě

Říká se, kdo není na facebooku, jako by nebyl. Ne, že by inzerce na facebooku byla nezbytnost, ale jedná se o další celkem aktivní skupinu potenciálních zájemců. A pokud se zaměříte na inzerci v tematických skupinách, dost možná zde najdete i kupce pro vaši nemovitost.

Letáčky v lokalitě

Celkem často projeví o nemovitost zájem někdo z sousedství. Třeba sám ani nehledá, ale když uvidí příležitost, rád ji zprostředkuje rodině či známým, které by chtěl mít poblíž.

 

Zeptejte se svého makléře, jaké způsoby marketingu používá on.

 

Pokud budete chtít další informace nebo konzultovat vaši osobní situaci, zavolejte nebo >>napište<<. Rádi si na vás uděláme čas.

2018-10-31T11:48:00+00:0013. Červenec, 2018|Kategorie: pro prodávající|Tags: , , , |