Každému z nás se jistě někdy stalo, že beznadějně procházel webové stránky se spoustou informací a nevěděl, kde začít. Ti, kteří se kdy snažili zorientovat v nabídce hypotečních produktů, mi určitě potvrdí, že v této oblasti to platí dvojnásob. Pokud se děsíte představy z obíhání bank, kde se Vás snaží přesvědčit, že právě jejich banka je ta nejlepší a nejlevnější, je na čase obrátit se na hypotečního makléře.

S čím Vám hypoteční makléř může pomoci?

V první řadě především s úsporou času a peněz, jelikož za Vás banky „oběhne“ a „zjistí“ aktuální produktovou nabídku a případné marketingové akce. Pokud se obrátíte přímo na hypotečního makléře společnosti GEPARD FINANCE, získáte navíc i zvýhodněné úrokové sazby, které jsme pro Vás na bankách sjednali a které jako „klient z ulice“ nezískáte.

Hypoteční makléř nemá otvírací a zavírací dobu jako v bance, takže i když jsou Vaše časové možnosti omezené, je schopný se Vám přizpůsobit a sjednat si s Vámi schůzku i mimo kancelář, např. u Vás doma či ve Vašem zaměstnání.

Na první schůzce proberete Vaše požadavky na financování a poskytnete makléři základní informace, na základě kterých Vám vyhotoví kalkulaci. Při druhé schůzce dochází k předání Vašich podkladů vztahujících se k příjmu a na třetí schůzce se již s makléřem potkáváte v bance, kde se uskuteční podpis úvěrových smluv.

Pokud jste teprve na začátku a začínáte s hledáním nemovitosti, prověří Vám hypoteční makléř samozřejmě i to, zda je výše Vašich příjmů dostatečná pro požadovanou výši úvěru, popř. na jakou maximální výši úvěru dosáhnete. Pro ty, kteří si nejsou jisti, zda mají čisté bankovní a nebankovní registry, je zde také možnost jejich prověření.

Jakmile se již dostanete do fáze, kdy máte vybranou Vaši vysněnou nemovitost, vyhotoví Vám makléř několik variant možného financování, vysvětlí Vám celý proces schvalování a čerpání úvěru, seznámí Vás s potřebnými podklady a samozřejmě řídí celou komunikaci nejen se zvolenou bankou, ale také s realitní kanceláří, popř. prodávajícími. V praxi to znamená, že vykomunikuje podklady týkající se nemovitosti, zadá odhadci ocenění a zkontroluje ve spolupráci s bankou návrhy smluv. Po schválení úvěru a podepsání úvěrových smluv, předává zástavní smlouvy realitní kanceláři / prodávajícímu a ve spolupráci zajišťuje jejich podpis a vložení na katastr nemovitostí. Podílí se také na zajišťování další podkladů potřebných k čerpání úvěru.

Avšak schválením a vyčerpáním úvěru péče hypotečního makléře o Vás nekončí. Je Vám k dispozici po celou dobu splácení úvěru, tzn. i v případě jakýchkoliv problémů, Vašich požadavků na změny v úvěrové smlouvě či při případném refinancování úvěru apod.

A skvělá výhoda na závěr – veškeré poskytované poradenství je pro Vás ZDARMA.

Mgr. Kateřina Toušová

poradce únor 2011