V žebříčku celosvětově působících realitních sítí se značka RE/MAX umístila na vrcholu

RE/MAX je byznys, který buduje byznys. Jak vyplývá v posledním reportu RE/MAX vs. report o průmyslu potvrzuje, že realitní síť RE/MAX  má nejen vynikající makléře, ale že také vede v povědomí o značce a globální přítomnosti.

Produktivita agentů již dlouho odlišuje značku, kterou tvoří více než 130 000 agentů ve více než 110 zemích a teritoriích. Report ukazuje, že v průzkumu velkých zprostředkovatelských agentur v USA makléři RE/MAX předstihují konkurenty se značnou marží, v průměru 15,6 transakcí na jednoho makléře, zatímco pouze jedna další národní značka měla průměr nad osm.

 

RE / MAX VEDE V PRODUKTIVITĚ AGENTŮ, ZNALOSTI ZNAČKY A GLOBÁLNÍ PŘÍTOMNOSTI, čtěte zde.

Produktivita agentů podporuje marketing značky a růst sítí po celém světě. Tyto prvky zase posilují konkurenční výhody a zdroje každého agenta RE/MAX. Výsledkem je vítězství agentů i klientů v souladu s naším heslem Každý zvítězí.

„Pro každého makléře, každou situaci, každou výzvu, RE/MAX tvrdě pracuje na poskytování řešení,“ říká Adam Contos, generální ředitel RE/MAX. „Makléři RE/MAX si užívají svobody podnikat podle vlastních podmínek, ale s podporou globální značky, která stojí za nimi. To je velká část toho, co dělá RE/MAX skvělým místem pro motivované realitní kanceláře – a chytrou volbou pro spotřebitele, kteří hledají kvalifikovaného profesionála. “