Udělení titulu Superbrands je podmíněno náročným, třífázovým výběrovým procesem, na jehož počátku stojí více než milion značek registrovaných v ČR. Proto jsme taky měli velkou radost, když RE/MAX vyšel z tohoto množství jako jeden z vítězů a získal ocenění pro rok 2015.

A o to větší je naše radost dnes, kdy tohoto ocenění dosahujeme již potřetí v řadě.

Realitní síti RE/MAX se mimořádně daří. Kromě nejlepších obchodních výsledků v historii firmy se podařilo obhájit také prestižní ocenění Superbrands. Jako jediná realitní společnost ho získala již po třetí v řadě.

„Obhájení titulu vnímáme jako závazek vůči našim klientům. V loňském roce jsme přistoupili k řadě změn a opatření na poli marketingu a v letošním roce chceme ve změnách pokračovat. Tím spíše si ceníme obhajoby tohoto prestižního titulu,“ říká Milan Žák, generální ředitel společnosti RE/MAX.

Potvrzení ocenění je jen jedním z dalších kroků pro dosažení obratu jedné miliardy. Ukazuje totiž, že naše cesta je správná.

O programu Superbrands

Mezinárodní program Superbrands je ve světě respektován odborníky i spotřebiteli. Samotnému udělení titulu předchází náročný výběrový proces, jehož součástí jsou preference zákazníků a názory odborné poroty (Brand Council). Cena je udělována pouze značkám s nejlepší pověstí a silným dopadem na lokální trh. Do soutěže se navíc nelze přihlásit samostatně, nominace kandidátů vychází z databáze veškerých registrovaných obchodních značek v dané zemi. V první fázi jsou nominováni kandidáti dle obchodních dat a výsledků. V dalším kole projdou značky spotřebitelským průzkumem, který vyhodnocuje oblibu a známost u spotřebitelů.

O konečných držitelích titulu Superbrands pak rozhoduje odborná komise.

Program Superbrands odstartoval před 20 lety ve Velké Británii, v České republice se ocenění udílí od roku 2013. Cílem ocenění je poskytnout zákazníkům přehled o významných značkách, které ovlivňují jejich každodenní životy. Cena Superbrands Award je uznávána jako speciální ocenění v 88 zemích na pěti kontinentech. O udělení titulu se rozhoduje na základě spotřebitelského průzkumu, prováděného agenturou GFK, expertní skupinou Brand Council, která je tvořená odborníky v oblasti brand marketingu, zástupci profesních organizací, kreativci a experty na oceňování značek.